Thursday 9 February 2012

Al Jabbar Penaja Rasmi Jersi The Red Warriors


SYARIKAT kesihatan Al Jabbar Group mengorak langkah apabila menjadi penaja rasmi jersi pasukan Kelantan yang akan bertanding dalam saingan Piala Konfederasi Bola Sepak Asia (AFC) pada Mac depan.

Sebagai satu-satunya penaja rasmi jersi Kelantan di Piala AFC, pemain The Red Warriors akan menyarung jersi hitam dan putih yang tertera logo Al Jabbar dalam mana-mana pertandingan AFC yang disertai pasukan itu di peringkat Asia.
Pelancaran jersi itu dilakukan di Stadium Sultan Muhammad IV, Kota Bharu semalam sebelum perlawanan persahabatan antara Kelantan menentang kelab dari Singapura, Balestier Khalsa FC. Pegawai Khas Al Jabbar Group, Abdul Mizal Abdul Majid berkata pihaknya bersetuju meneruskan tajaan musim ini berdasarkan prestasi The Red Warriors.

“Kita bersetuju menaja pasukan Kelantan pada musim ini dengan menyumbang jersi yang akan digunakan dalam pertandingan peringkat Asia. Selain itu, kami juga akan mengeluarkan aksesori seperti topi dan jaket,” katanya. Abdul Mizal berkata, ia adalah sebahagian daripada usaha syarikat berkenaan untuk memberi sokongan tidak berbelah bahagi kepada kebangkitan bola sepak negeri itu dan akan terus bekerjasama dengan Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa) Katanya, Al-Jabbar mempunyai hak eksklusif menjual jersi terhad itu di semua butik mereka di seluruh Malaysia.

“Kepada pembeli jersi, cabutan bertuah akan dibuat dan seorang atau dua pemenang akan dibawa menonton perlawanan AFC di luar negara yang membabitkan pasukan Kelantan,” katanya.

Sumber |Kelate.Net